Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania związane z dostawą towaru:
1. Podstawowe informacje:
- Dostawy z naszego sklepu realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD Polska
- Kurierzy DPD pracują od poniedziałku do piątku
- Nie wysyłamy towaru poza granice Polski (w razie potrzeby prosimy o indywidualny kontakt)
- Wysyłka realizowana jest po otrzymaniu potwierdzenia całkowitej zapłaty za towar (z wyjątkiem paczek z usługą „za pobraniem”)
- Podanie przez klienta prawidłowych danych (nazwisko, adres, nr telefonu) warunkuje sprawne dostarczenie paczki – brak numeru telefonu klienta może znacznie opóźnić dostarczenie przesyłki!
2. Koszty transportu:
- Standardowy koszt wysyłki wynosi 15 zł brutto
- Koszt wysyłki nie obowiązuje przy zakupach o łącznej wartości większej lub równej 132 zł (promocja ważna do odwołania)
- Dodatkowa opłata za usługę „płatności za pobraniem” wynosi 3 zł 50 gr bez względu na aktualne promocje
- W czasie składania zamówienia za pośrednictwem formularza ceny transportu naliczane są automatycznie w zależności od wybranych usług
3. Przydatne informacje:
- Zamówienia opłacone do godz. 12 w południe (w dniach roboczych) wysyłane są tego samego dnia
- Czas doręczenia paczki powinien trwać od 20 do 30 godzin od momentu przekazania jej kurierowi
- Podanie prawidłowego adresu e-mail umożliwia otrzymani wiadomości z informacją o przesyłce wraz z numerem listu przewozowego za pomocą którego możliwe jest śledzenie paczki w systemie DPD
- Śledzenie aktualnego statusu przesyłki dostępne jest tutaj (https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel)